Regulamin Strzelanek

Zasady panujące na naszych strzelankach
Awatar użytkownika
Ozi
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Posty: 1160
Rejestracja: niedziela, 7 lutego 2010, 20:36
Zadania w grupie: Filozof
Gadu Gadu: 4495974
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Regulamin Strzelanek

Post autor: Ozi » sobota, 13 lutego 2010, 15:56

ZASADY OTWARTYCH STRZELANEK AIRSOFTOWYCH NA MAZOWSZU, TZW. „WARRIOROWYCH”.
1. Zasady NadrzędneMottem przewodnim jest: NAJPIERW MYŚL - POTEM STRZELAJ. [/color]

Żadne zasady nie zastąpią używania mózgu. Pamiętaj, Airsoft to sport ekstremalny. Swoją bezmyślnością możesz zrobić dużą krzywdę innym.
Najważniejsze jest bezpieczeństwo, graczy oraz ciebie.

Najważniejszą zasadą jest:

NIGDY NIE ZDEJMUJ OCHRONY OCZU NA TERENIE GRY.

Zasada ta dotyczy wszystkich osób przebywających na terenie gry podczas jej trwania.
Zarówno graczy, jak i osoby towarzyszące, np. fotografików, koordynatorów, reporterów itd.
W przypadku zauważenia na terenie gry osób cywilnych bez ochrony oczu lub spoza środowiska ASG (spacerowicze, grzybiarze itp),
gra zostaje zamrożona do momentu opuszczenia przez nie terenu.
2. Bezpieczeństwo - Zasady2.1 Twoja ochrona oczu musi dobrze zasłaniać oczy, pewnie się trzymać, i wytrzymywać strzał o sile minimum 500FPS z przyłożenia.
Jeśli nie jesteś pewien czy twoja ochrona oczu się nadaje, poproś przed grą doświadczonego gracza o sprawdzenie.

2.2 Możesz zostać poproszony o pokazanie swojej ochrony oczu przez innych graczy. Jeśli odmówisz, lub jeśli ochrona oczu
okaże się niewystarczająca, lub zostanie uszkodzona przez kulki, nie możesz brać udziału w grze.

Rykoszet też ma dużą moc, a oko to tylko kawałek galaretki. Miały miejsce wypadki po których w szpitalu lądowali ludzie, którzy dostali w oko rykoszetem.
Dlatego:

2.3 Nie strzelaj, nie ustawiaj hop-up'u, nie „sprawdzaj” swojej repliki poza terenem gry, w pobliżu samochodów, lub osób bez osłony oczu.
Możesz to zrobić po wejściu na teren gry.
2.4 Udział w strzelankach mogą brać jedynie osoby, które osiągnęły 16 rok życia oraz posiadają pisemną zgodę od rodziców. W wieku 16 lat osiąga się odpowiedzialność prawną i jeśli takiej osobie coś się stanie są mniejsze konsekwencje prawne.

2.5 W czasie trwania rozgrywki oraz przed nią obowiązuje zakaz spożywania alkoholu.
3. Repliki i Amunicja - Zasady3.1 Przy replikach o mocy powyżej 450 fps można strzelać tylko ogniem pojedynczym.

3.2.1 W budynkach można strzelać jedynie ogniem pojedynczym z replik o mocy poniżej 350 fps.

3.2.2 Jeśli ktoś znajduje się w strefie 5metrów od budynku przełączamy tryb ognia na pojedyńczy, dotyczy to osób będących w budynku jak i będących w strefie buforowej

3.3 Maksymalna moc repliki podczas gry to 600 fps.

3.4 Wszystkie prędkości dotyczą pomiarów na kulkach 0,2 grama.

3.5 Nie wolno korzystać z kulek metalowych, metalizowanych oraz biodegradalnych

3.6 Na dystansach bliskich staramy się mówić Dostałeś! zamiast strzelać. Dystans bliski to taki z, którego ty nie chcesz oberwać.

3.7 Jeżeli masz replikę z mocą powyżej 350fps, używaj jej ze szczególną rozwagą.

3.8 Jeżeli twoja replika ma powyżej 450fps, strzelaj tylko ogniem pojedynczym, tylko na duże odległości.

4. Pirotechnika - Zasady4.1 Granaty mogą być wykonane tylko na bazie petard K206 (teren otwarty) i K204 (budynki). Można też używać polskich granatów „Granat rozpryskowy GR-2”

4.2 Rzut należy zasygnalizować krzykiem „Granat!”.

4.3 Jedyne petardy dopuszczane do samodzielnej produkcji granatów ASG to:
- do budynków max K0204 (Tropic) (SuperPower)
- do lasu max K0206 (Tropic) (SuperPower)

Jednocześnie przypominamy że zakazane jest używanie petard SP1001 "korsarek" do produkcji granatów ASG z tego powodu, że ostatnio zrobiły się jeszcze silniejsze przez co zagrażają zdrowiu "maniakom ASG".

Inne artykuły pirotechniczne

4.4 Pozostałe środki piro można stosować tylko za zgodą organizatorów. Można ją otrzymać przed grą. Może być konieczny będzie egzemplarz testowy.

4.5 Na wielu miejscówkach jest całkowity zakaz używania jakiejkolwiek pirotechniki. Sprawdź to na forum lub przed rozpoczęciem gry.

4.6 Na zarośniętych miejscówkach nie wolno używać pirotechniki podczas trwania suchych dni, gdy można spowodować pożar. Zazwyczaj jest to ustalane przed grą, na forum lub na miejscu.
5. Gra - Zasady5.1 Osoba trafiona wraca na respa w taki sposób aby nie przeszkadzać innym graczą

5.2 Terminatorstwo, czyli nagminne, rozmyślne nie przyznawanie się do trafień będzie surowo karane.
Wszelkie spory dotyczące terminatorstwa rozwiązujemy na miejscu. Jeżeli jesteś przekonany że ktoś terminatoruje, wyjaśnij to z nim od razu.
Nie bój się konfrontacji z terminatorem, inni gracze wstawią się za tobą. Pamiętaj jednak, że czasami można kulki nie poczuć/nie usłyszeć.

5.3 Nie obrażaj innych graczy.

5.4 Trafienie w broń eliminuje broń. Możesz wtedy sięgnąć po drugą (np pistolet), lub udać się na respawn, skąd powrócisz z działającą bronią.

5.5 Obowiązuje zakaz strzelania z za rogu
BRZYDKO!
Obrazek
PIĘKNIE!!!
Obrazek

5.6 Osoba którą trafiłeś ma prawo znać twój nick.

5.7 Osoba którą trafiłeś ma prawo obejrzeć/przestrzelić twoją replikę jeśli o to poprosi.

5.8 Wandalizm jest całkowicie zakazany.
6. Rozgrywki nocne - Zasady6.1 Podczas gier nocnych wszędzie obowiązują „zasady walki na bliskich odległościach i w budynkach” i są rygorystycznie przestrzegane.

6.2 Maksymalna moc repliki podczas nocnych gier to 350fps.

6.3 Strzelać wolno wyłącznie ogniem pojedynczym.

6.4 Rolę czerwonej szmaty u „trupów” spełnia czerwona lampka umieszczona w widocznym miejscu.
Dobrze w tej roli spisują się lampki rowerowe. [/color]
7. Zachowanie trupów - ZasadyJeśli gracz został trafiony:

7.1 Krzyczy „dostałem!” i wyciąga czerwony materiał oraz umieszcza w widocznym miejscu. Według nowych zasad obowiązujących na WW, należy mieć ze sobą pomarańczową kamizelkę odblaskową, która sygnalizuje osoby offgame- trupy

7.3 Schodzi na respawn w sposób nie kolidujący z grą pozostałych graczy, najprostszą drogą.
Nie wolno wędrować, ani tym bardziej „zwiedzać”. Zwiedzanie, czyli sprawdzanie pozycji przeciwnika, będzie stanowczo karane.

7.4 „Trup” nie ma prawa rozmawiać z „żywymi” graczami żadnej z drużyn, dopóki nie dotrze na respa.
Jeśli „Trup” złamie milczenie, osoba do której się odezwał zostaje trupem i też wraca na respa.
ECHO-NOVEMBER-ECHO-MIKE-YANKE

Awatar użytkownika
Ralf
Posty: 938
Rejestracja: sobota, 13 lutego 2010, 06:39
Zadania w grupie: Wsparcie taktyczne
Lokalizacja: ASG Bombenhagel

Re: Regulamin Strzelanek

Post autor: Ralf » poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 11:23

Ciekawostka o jakiem mówiłem jakiś czas temu, że tylko u nas - mam na myśli woj. Mazowieckie - strzelamy na pojedynczym nawet gdy mamy poniżej 350 FPSów w budynkach. Kolega z Bielska Białej mówi że u nich strzelają się na ciągłym normalnie w budynkach. Filmik utwierdza mnie, że tak chyba rzeczywiście jest i że gdzie indziej - włącznie za granicą dalszą i bliższą - grają strzelając ogniem ciągłym w budynkach:
http://www.youtube.com/watch?v=GCsk21qGbAc#t=370
Mi osobiście to ograniczenie nie przeszkadza, ale można by coś zmienić...... tak dla urozmaicenia. Co o tym myślicie? 8-)
Ps. Dodałem to tutaj bo pomyślałem że w tym dziale można by coś zmienić, poproszę administratorów o ewentualne przeniesienie tego posta w stosowniejsze miejsce. 8-)
Ściągam zza granicy różne rzeczy do ASG: wgcshop.com - 6% zniżki, ehobbyasia.com - 5% zniżki. Reszta informacji na privie. 8-)

Tel.696-278-277

Awatar użytkownika
jesion
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Posty: 2318
Rejestracja: wtorek, 23 lutego 2010, 10:57
Zadania w grupie: sporo tego...
Skype: jesion_z_jesionki
Lokalizacja: Blackfield

Re: Regulamin Strzelanek

Post autor: jesion » poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 22:11

Już dawno mówiłem, aby zrobić:
:arrow: >350 - ciągły
:arrow: 350-375 - pojedynczy

Moim zdaniem również powinno być jakieś uchonorowanie że ma się słabszą replikę, bo obecne zasady powodują że mimo iż masz np. MAC-10 / UZI / P90 na 300 fps to i tak musisz z niej strzelać pojedynczo - co mija się z celem.

Co do wartości 350-375 => powód jest dość prosty ten przedział pozwala na dość dobrą grę w budynku i w zielonym (taka klamka uniwersalna) - ale lepiej zachować tu umiar i mimo to zostawić ogień pojedynczy.
Obrazek

Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 588
Rejestracja: poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 13:55
Zadania w grupie: napierdalacz

Re: Regulamin Strzelanek

Post autor: r2d2 » wtorek, 27 sierpnia 2013, 12:52

Jestem za i moja świnia też. :killer:

Awatar użytkownika
Ralf
Posty: 938
Rejestracja: sobota, 13 lutego 2010, 06:39
Zadania w grupie: Wsparcie taktyczne
Lokalizacja: ASG Bombenhagel

Re: Regulamin Strzelanek

Post autor: Ralf » wtorek, 5 listopada 2013, 16:23

Do zasad - czego nie robi się na strzelankach ASG, ktoś kiedyś przyniesie prawdziwą broń i tak się to skończy:
http://wmasg.pl/pl/news/show/500937
Czasami też chciałbym mieć prawdziwą broń i nie chodzi tu o zasięgi.
Proszę o przeniesienie tego posta w słuszniejsze miejsce jeżeli to jest nieodpowiednie. 8-)
Ściągam zza granicy różne rzeczy do ASG: wgcshop.com - 6% zniżki, ehobbyasia.com - 5% zniżki. Reszta informacji na privie. 8-)

Tel.696-278-277

Awatar użytkownika
darek
Posty: 210
Rejestracja: poniedziałek, 5 lipca 2010, 04:52
Zadania w grupie: Wsparcie
Gadu Gadu: 9367355
Skype: darek2413
Pseudonim: Scorpion
Lokalizacja: BlackField

Re: Regulamin Strzelanek

Post autor: darek » wtorek, 5 listopada 2013, 17:11

Ralf rewelka hahahaaa :killer: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Obrazek
"Nic tak nie umacnia pokoju jak gotowość na spotkanie z wrogiem"
~George Washington

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość